вторник, 19 юли 2011 г.

Деми и Селена – най-добри приятелки завинаги



Животът на Селена Гомез и Деми Ловато е като изваден от приказка. Двете момиченца се запознават на прослушването за детското твшоу „Барни и приятели"... Докато чакат на огромната опашка, Деми моли Селена да седне на якето й, за да рисуват заедно. И оттогава момичетата, родени в Тексас, на 25 километра разстояние една от друга и с разлика от един месец, са неразделни.
И двете се прочуват покрай продукции на телевизия „Дисни". След участието на Селена в сериала Wizards of Waverly Place и на Деми в ролята на Митчи Торес от Camp Rock, двете приятелки се прощават завинаги с анонимността. Съвсем естествено идва мигът, в който Селена и Деми се появяват заедно на екрана - във филма на „Дисни" „Програма за защита на принцесата", чиято премиера на 26 юни тази година е гледана от 8.5 милиона зрители, а това я поставя на трето място след Camp Rock и „Училищен мюзикъл". „Моята първа любов е музиката, актьорството ми е като хоби", казва Деми, която вече има два албума - Don't Forget (2008) и Here We Go Again, дебютирал на първо място на Billboard 200, когато излиза на 21 юли тази година. А дебютният студиен албум Kiss & Tell Селена и бандата й Selena Gomez & the Scene пускат през септември.

Селена Гомес: „Мисля, че всеки си има собствена интерпретация на любовта. Била съм свързана с мнозина, но не мисля, че някога съм била влюбена. Искам да срещна някого, който да е луд по мен, който ще се отнася към мен като към принцеса. Искам любов като в приказките. Не харесвам момчета, които се правят на печени, които са претенциозни. Това ме отблъсква."
Деми Ловато: „Животът ми не се е променил. Сега просто съм малко по-заета."

Няма коментари:

Публикуване на коментар